تماس با ما
کارشناسان ما در بخش های مختلف آماده پاسخگویی و همکاری با مشتریان عزیز می باشند.
ساعات کاری
8:30 لغایت 16:30
پنجشنبه ها:
8:30 لغایت 12:30
زمان استراحت: 13 الی 13:30
نشانی
دفتر مرکزی
تهران، خیابان ولیعصر، نبش خیابان مطهری،
کوچه حسینی راد، ساختمان 48
شماره های تماس
واحد فروش: 02141378
واحد پشتیبانی:
02143000183
ارسال پیام
نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را پیرامون محصول و خدمات ارائه شده از این قسمت بیان فرمایید.
سوالات متداول
در اینجا به برخی از سوالات متداول مشتریان عزیز پاسخ داده شده است. بدیهی است جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل نمایید.
خدمات پشتیبانی نرم افزار انباردار به چه صورت است؟
خدمات پشتیبانی تلفنی – اینتنرتی نرم افزار انباردار در سال نخست خرید رایگان بوده و برای سالهای آتی نیز بر اساس فاکتور مشتری محاسبه می گردد. گفتنی است این خدمات در ساعات کاری شرکت و بدون محدودیت در تعداد تماس و ریموت ارائه می گردد.
آیا امکان آموزش حضوری نرم افزار انباردار وجود دارد؟
بله. جلسات آموزشی نرم افزار انباردار به دو صورت حضوری در محل انبار مشتری و یا در محل شرکت و در بخش آموزش امکان پذیر است. جهت استفاده از این خدمات می توانید از طریق سامانه پورتال مشتریان استفاده نمایید.
کارشناسان با تجربه ما بر اساس نوع و ساختار انبار شما، آموزش های لازم را با ذکر مثال های کاربردی و عملیاتی ارائه خواهند داد.
چه افرادی قادر به استفاده از نرم افزار انباردار هستند؟ آیا پیش زمینه های خاص مورد نیاز است؟
بدون شک استفاده از یک نرم افزار، آن هم با داده های بسیار مهم، نیازمند آشنایی اولیه با علوم کامپیوتر است تا عملکرد بهتری از نرم افزار حاصل شود. اما با توجه به ساختار نرم افزار انبادار که با تحقیق و بررسی و آزمایش های بسیار، در بستر انبارهای حقیقی، شکل گرفته است، اپراتور در محیط نرم افزار انباردار به راحتی قادر به انجام تمامی امور خواهد بود. همچنین کارشناسان فنی شرکت مهندسی کاراپرداز در قالب تیم پشتیبانی همراه مشتریان عزیز خواهند بود.
نرم افزار انباردار برای کدام دسته از انبارها مفید می باشد؟
نرم افزار انباردار، هم برای انبارهای عمومی و هم برای انبارهای شرکتی و اصولا هر جایی که نیاز به مدیریت ورود و خروج کالاها باشد کاربرد بسیاری دارد. از انبارهای کوچک تجهیزات تخصصی تا انبارها بسیار بزرگ زغال سنگ. انبارهای لاستیک، مواد خوراکی، کاغذ، مصالح، آهن، سیم و کابل، پارچه و هر نوع انبار دیگر. می توانید فهرستی از مشتریان نرم افزار انباردار را از بخش درباره ما مشاهده نمایید.
آیا امکان آشنایی بیشتر با نرم افزار، پیش از خرید وجود دارد؟
بله. شما می توانید پس از هماهنگی با کارشناسان بخش فروش شرکت مهندسی کاراپرداز، از طریق اینترنت و با استفاده از نرم افزار ریموتی که به شما معرفی می گردد، به کارشناسان بخش دمو و معرفی نرم افزار متصل شده و علاوه بر مشاهده ی دموی زنده نرم افزار، سوالات و چالش های خود را نیز با کارشناسان درمیان بگذارید.
آیا امکان افزودن زیرسیستم ها، مدتی پس از خرید اولیه وجود دارد؟
بله. هر زمان که تمایل داشته باشید، پس از طی مراحل سفارش و فروش، در اسرع وقت نرم افزار انباردار شما به روز رسانی می گردد و زیر سیستم های جدید به آن افزوده می شود. گفتنی است این بروزرسانی ها هیچ خللی در عملکرد و یا داده های پیشین شما به وجود نخواهند آورد.